Monday, February 18, 2008

အေမတမ္းခ်င္း။

အေမေတြကို အျမဲသတိတရနဲ႕ ..
လြမ္းဆြတ္ေနတတ္တဲ့ သားဆိုးေတြ အမ်ားၾကီးပါ ..။
အေမ့ရင္ရိပ္မွာတုန္းက ဆုိးခဲ့ .. ေပခဲ့ေပမယ့္ ..
အေမ့ေမတၱာက ဘာအေၾကာင္းျပခ်က္နဲ႕မွ ေလ်ာ့ပါး ခမ္းေျခာက္သြားတာမိ်ဳး မရွိခဲ့ပါဘူး ..။
တသြင္သြင္စီးေနတဲ့ အဲဒီ စမ္းေရေအးကို ..
အေ၀းေရာက္ေနတဲ့ သားဆိုးတေယာက္က အခုုလို ေရးျပီး အလြမ္းေျဖထားပါတယ္ ..။
အလည္လာခဲ့ရင္ ခံစားလြမ္းဆြတ္သြားေစခ်င္တယ္ဗ်ာ ..။

က်ိန္စာ ..
အေဖ့ဓာတ္ပံုကို မီွႏြဲ႕ထားေလသူ အေမ့မ်က္ရည္ ..
ေျမနီလမ္းေပၚက ... ဆိုးေနက် ေျခသံေလးကို
ေငးေမွ်ာ္ေနရွာေရာ့မယ္ ..။
လ မသာတဲ့ ျမိဳ႕ျပမွာေတာ့ က်ေနာ္ ..
အေမမွာတဲ့ ေမတၱာဓာတ္ေတြနဲ႕ ပစ္ခ်ၾကည့္မိ ..
အၾကည့္ေတြမွာ ..
ေရတေပါက္မွ မရခဲ့ ..။
မုိင္ေလးရာမွာ အေမ ဂုဏ္ေတာ္ကြန္ခ်ာရြတ္ပါ ..
မုိင္ေလးရာမွာ က်ေနာ္ အရက္ေသာက္ေနပါတယ္ ..
အေမနဲ႕ က်ေနာ္ ..
မုိင္ရွစ္ရာ အကြာ ..။
အေမေရ ...
ေသမိန္႕က် လူတေယာက္မွာ
ဒဏ္ရာ အနာတရ ျဖစ္ခဲ့ရင္ ..
သတ္ပစ္လုိ႕ မရဘူးတဲ့ ..။
အေမနဲ႕ က်ေနာ္ ..
ရွင္မိန္႕က်ခံ ေန႕စဲြေတြမွာ ..
ဘယ္ကံၾကမၼာက ထပ္ေ၀းေစခဲ့တာလဲ ..။
အေမေရ ...
က်ေနာ္ ခ်က္ျမဳပ္ခဲ့တဲ့ေနရာမွာ ..
ဘာအပင္ ေပါက္ေနျပီလဲ ..။
က်ေနာ္ကေတာ့ ..
ခုထိ .. ရြက္က်ပင္ေပါက္ ..။
ထံုးတမ္းစဥ္လာအတုိင္း ..
က်ေနာ္ ခလုပ္တိုက္ရင္ .. အေမ့ကို ျမင္ေယာင္လုိ႕ ..
က်ေနာ္က လုိအပ္သမွ် ထပ္လုိခ်င္ေနျပီး ..
အေမကေတာ့ ရွိသမွ် ႏုတ္ေပးခ်င္ေနခဲ့ေပါ့ ..။
ခမ္းေျခာက္ေျခာက္ ေမတၱာတရားကို ရေလတုိင္း ..
က်ေနာ့္ေျခလွမ္းေတြ .. ဦးျပန္လည္ခဲ့ ..
ခြင့္လႊတ္ေနက် .. လမ္းဆုိးေလးဆီကုိ ..။

ယဥ္သစ္။

No comments:

Post a Comment

အေတြးအျမင္ေလးေတြ ေ၀မွ်သြားႏုိင္ပါတယ္...